Producenci
Promocje
Komplet pościeli z grubej flaneli Bawełna 100% 160/200 3668 B
Komplet pościeli z grubej flaneli Bawełna 100% 160/200 3668 B

94,50 zł

Cena regularna: 105,00 zł

Najniższa cena: 99,75 zł
szt.
Komplet pościeli z grubej flaneli Bawełna 100% 220/200 3216 B
Komplet pościeli z grubej flaneli Bawełna 100% 220/200 3216 B

112,50 zł

Cena regularna: 125,00 zł

Najniższa cena: 118,75 zł
Komplet pościeli z grubej flaneli Bawełna 100% 220/200 2874 G
Komplet pościeli z grubej flaneli Bawełna 100% 220/200 2874 G

112,50 zł

Cena regularna: 125,00 zł

Najniższa cena: 118,75 zł
szt.
Komplet pościeli z grubej flaneli Bawełna 100% 220/200 3638 B
Komplet pościeli z grubej flaneli Bawełna 100% 220/200 3638 B

112,50 zł

Cena regularna: 125,00 zł

Najniższa cena: 118,75 zł
szt.
Komplet Pościeli z grubej flaneli Bawełna 100% 220/200 3647 A
Komplet Pościeli z grubej flaneli Bawełna 100% 220/200 3647 A

112,50 zł

Cena regularna: 125,00 zł

Najniższa cena: 118,75 zł
szt.
Komplet pościeli z grubej flaneli Bawełna 100% 220/200 3646 B
Komplet pościeli z grubej flaneli Bawełna 100% 220/200 3646 B

112,50 zł

Cena regularna: 125,00 zł

Najniższa cena: 118,75 zł
szt.
Komplet pościeli z ciepłej flaneli Bawełna 100% 160/200 4149 B
Komplet pościeli z ciepłej flaneli Bawełna 100% 160/200 4149 B

94,50 zł

Cena regularna: 105,00 zł

Najniższa cena: 99,75 zł
szt.
Komplet pościeli z ciepłej flaneli Bawełna 100% 160/200 3840  B
Komplet pościeli z ciepłej flaneli Bawełna 100% 160/200 3840 B

94,50 zł

Cena regularna: 105,00 zł

Najniższa cena: 99,75 zł
szt.
Komplet pościeli z ciepłej flaneli Bawełna 100% 220/200 3998 A
Komplet pościeli z ciepłej flaneli Bawełna 100% 220/200 3998 A

112,50 zł

Cena regularna: 125,00 zł

Najniższa cena: 118,75 zł
szt.
Komplet pościeli z ciepłej flaneli Bawełna 100% 220/200 3998 B
Komplet pościeli z ciepłej flaneli Bawełna 100% 220/200 3998 B

112,50 zł

Cena regularna: 125,00 zł

Najniższa cena: 118,75 zł
szt.
Komplet pościeli z ciepłej flaneli Bawełna 100% 220/200 4035 B
Komplet pościeli z ciepłej flaneli Bawełna 100% 220/200 4035 B

112,50 zł

Cena regularna: 125,00 zł

Najniższa cena: 118,75 zł
szt.
Komplet pościeli z ciepłej flaneli Bawełna 100% 220/200 4142 A
Komplet pościeli z ciepłej flaneli Bawełna 100% 220/200 4142 A

112,50 zł

Cena regularna: 125,00 zł

Najniższa cena: 118,75 zł
szt.
Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO IWELTO.PL

 

Definicje:

 

  1. Formularz - formularz służący do składania Zamówień, dostępny pod adresem https://iwelto.pl/szybkie-zakupy
  1. Sprzedawca – Tomasz Grzywacz  prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą:  P.P.H.U. „IWELTO PREMIUM” Tomasz Grzywacz (NIP: 712-297-52-03) z siedzibą w Bogucin 116,            21-080 Garbów; wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki;  Adres do korespondencji: j.w.; Telefon: 0695-165-940.
  2. Sklep – działający pod adresem internetowym https://iwelto.pl  sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę.
  3. Regulamin – niniejszy dokument udostępniany Klientom nieodpłatnie drogą elektroniczną pod adresem https://iwelto.pl Klienci mogą pobrać i zarchiwizować treść Regulaminu w postaci pliku PDF jak również sporządzić jego wydruk. Regulamin jest ponadto udostępniany Klientom w toku składania zamówienia oraz doręczany Klientom w załączeniu do wiadomości e-mail potwierdzającej przyjęcie oferty - §1 ust. 7 Regulaminu.
  4. Użytkownik – Klient, który założył konto użytkownika zgodnie z postanowieniami § 5.
  5. Klient - podmiot dokonujący zakupów w Sklepie. Klientami mogą być pełnoletnie osoby fizyczne oraz osoby prawne.
  6. Konsument - Klient będący osobą fizyczną dokonującą lub zamierzająca dokonać czynności prawnej za pośrednictwem Sklepu niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (art. 22 (1) Kodeksu cywilnego).
  7. Zamówienie – oferta zawarcia umowy sprzedaży złożona Sprzedawcy przez Klienta.
  8. Email: sklep.iwelto@iwelto.pl

 

 § 1.

Sklep, Zamówienia 

1)      Do korzystania ze Sklepu oraz z usługi, o której mowa w § 5 Regulaminu konieczne jest spełnienie przez system komputerowy Klienta (Użytkownika) następujących wymagań: dowolne urządzenie z zainstalowaną dowolną przeglądarką internetową, włączona obsługa cookies(w przypadku wyłączenia cookies funkcjonalność Sklepu oraz o usługi której mowa w § 5 Regulaminu może być ograniczona).

 

2)      Sprzedawca prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sieci Internet. Ceny podawane na stronach internetowych Sklepu są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i obowiązują aż do momentu ich zmiany. Prezentowane w Sklepie towary oraz podane ceny stanowią zaproszenie do składania ofert i nie stanowią oferty Sprzedawcy. Sprzedawca informuje Klientów, że wygląd towarów na monitorze Klienta może odbiegać od ich rzeczywistego wyglądu z uwagi na ograniczenia technologii odwzorowywania kolorów lub ustawienia monitora Klienta.

 

3)      Poprzez złożenie Zamówienia oraz jego potwierdzenie Klient składa Sprzedawcy ofertę zawarcia umowy sprzedaży towarów, których Zamówienie dotyczy za ceny podane na stronach Sklepu. Późniejsza zmiana ceny towaru na stronach internetowych Sklepu nie ma wpływu na treść powyższej oferty.

 

4)      Składając zamówienie Klient potwierdza znajomość postanowień Regulaminu oraz wolę jego stosowania w relacji Klient – Sprzedawca. Powyższe następuje poprzez zaznaczenie okienka „akceptuję Regulamin”.

 

5)      Złożenie zamówienia jest możliwe po dokonaniu wyboru towarów, określeniu sposobu przesyłki oraz formy dokonania płatności jak również po wypełnieniu wszystkich pól Formularza oznaczonych jako niezbędne. Dotyczy to następujących danych:

 

a)      Dane Osobowe:

  • Imię;
  • Nazwisko;
  • Adres E-mail.

b)      Dane Teleadresowe:

  • Adres;
  • Kod Pocztowy;
  • Miasto;
  • Kraj.

c)       Dane Kontaktowe:

  • Nr Telefonu.

 

Wypełnienie pozostałych pól Formularza jest dobrowolne, ale ułatwi realizację Zamówienia.

 

W przypadku Klientów niebędących Konsumentami konieczne jest podanie dodatkowo nazwy (firmy) oraz numeru NIP.

 

6)      W przypadku Zamówień składanych po raz pierwszy lub Zamówień, w których podane dane budzą wątpliwości co do ich poprawności Sprzedawca może poprosić Klienta o dodatkowe dokonanie potwierdzenia Zamówienia telefonicznie -  na koszt Sprzedawcy. Powyższe potwierdzenie uważa się za potwierdzenie przez Sprzedawcę otrzymania oferty Klienta.

 

7)      W ciągu  maksymalnie 3 dni roboczych od złożenia Zamówienia Sprzedawca poinformuje Klienta o przyjęciu jego oferty lub jej odrzuceniu, przy czym Sprzedawca odrzuci ofertę Klienta wyłącznie z ważnych przyczyn to jest, gdy zamówiony towar jest niedostępny u dostawców Sprzedawcy lub przestał być dostępny w magazynie Sprzedawcy. Jeżeli powyższe odrzucenie oferty dotyczy tylko niektórych towarów będących przedmiotem Zamówienia wówczas Klient może zdecydować o wycofaniu swojej oferty w zakresie dotyczącym pozostałych towarów będących przedmiotem zamówienia, na co Sprzedawca wyraża zgodę. W przypadku przyjęcia oferty Sprzedawca potwierdzi i prześle Klientowi treść zawartej umowy za pośrednictwem poczty elektronicznej (w tym prześle Klientowi niniejszy Regulamin jako plik PDF).

 

8)      Do momentu dokonania wysyłki Klient może odstąpić od zawartej umowy w całości lub w części bez podawania przyczyn. Powyższe nie ogranicza prawa Klienta do odstąpienia od umowy, o którym mowa w §4.

 

9)      Do momentu dokonania wysyłki Klient może również zamówić dodatkowe towary i włączyć je do złożonego zamówienia. W takim przypadku czas realizacji Zamówienia ulega zmianie, zgodnie z postanowieniami punktu 7 powyżej.

 

Odstąpienie od umowy sprzedaży, zamówienie dodatkowych towarów lub dokonanie innych zmian w Zamówieniu może zostać dokonane poprzez wysłanie wiadomości email na adres email jak w pkt. 9 Definicji.

 

 

§ 2.

Czas realizacji zamówienia, wysyłka

 

1)      W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy. W przypadku wyboru formy płatności "za pobraniem"  od razu przechodzimy do realizacji zamówienia.

Jeżeli w opisie danego towaru na stronach internetowych Sklepu nie podano innego terminu realizacji zamówienia wówczas wynosi on maksymalnie 5 dni roboczych (dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Przez termin realizacji rozumie się termin pomiędzy zawarciem umowy sprzedaży (otrzymaniem przez Klienta oświadczenia Sprzedawcy o przyjęciu oferty) a dokonaniem wysyłki zamówionych towarów.

 

2)      Termin dostarczenia zamówionych towarów do Klienta jest liczony od dnia dokonania wysyłki i wynosi:

 

a)      dla INPOST - 2  dni robocze  *

b)       dla odbioru osobistego w: P.P.H.U. „IWELTO PREMIUM” Tomasz Grzywacz z siedzibą w Bogucin 116,  21-080 Garbów, w  godzinach pracy:  pon.-pt: 8:00-17:00; sobota: 9:00-13:00

 

*  https://inpost.pl/regulaminy

 

            

3)      Składając Zamówienie (wypełniając Formularz) Klient wybiera sposób dokonania zapłaty za zamówiony towar spośród następujących możliwości:

 

a)      płatność za pobraniem

b)      płatność tradycyjnym przelewem bankowym

b)      płatność za pośrednictwem serwisu Shoper Płatności- operatorem płatności jest BlueMedia S.A.

c)    płatność kartą - Dostępne formy płatności, którymi można realizować płatność: Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic,          Maestro W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek      bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

d)     płatność przy odbiorze osobistym (możliwość płatności gotówką lub kartą: Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard, MasterCard             Electronic, Diners Club International, American Express)

 

 

4)      Koszty wysyłki podane są w Formularzu.

 

5)      Sprzedawca nie prowadzi sprzedaży z dostawą poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

 

 

§ 3.

Reklamacje

 

1)      Klient może skorzystać z uprawnień z tytułu gwarancji bezpośrednio u producenta towaru lub we wskazanych punktach (dotyczy produktów objętych gwarancją producenta).

 

2)      Niezależnie od uprawnień określonych w punkcie 1 powyżej Klient jest uprawniony do skorzystania z uprawnień z tytułu rękojmi jak również do składania reklamacji u Sprzedawcy.

 

3)      Reklamacja zakupionego towaru może być złożona za pomocą poczty e-mail na adres jak w pkt. 9 Definicji  lub pisemnie listem na adres jak w pkt. 2 Definicji.

 

4)      Reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni.

 

5)      Sprzedawca prosi Konsumentów o sprawdzenie podczas odbioru stanu opakowania (czy jest kompletne i nienaruszone). W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki Konsument  proszony jest o spisanie w obecności doręczyciela protokołu reklamacyjnego i nie odbieranie przesyłki oraz niezwłoczne skontaktowanie się z obsługą Sklepu.W odniesieniu do Klientów nie będących Konsumentami Sprzedawca wymaga sporządzenia protokołu szkody w obecności przewoźnika i nie odbierania przesyłki oraz niezwłocznego skontaktowania się z obsługą Sklepu. Złożenie reklamacji przez Klienta niebędącego Konsumentem, bez załączonego protokołu szkody sporządzonego w obecności przewoźnika, może być powodem nierozpatrzenia reklamacji.

 

6)      Sprzedawca prosi Konsumentów, aby przy odbiorze nieuszkodzonej przesyłki w obecności doręczyciela otworzyć paczkę i sprawdzić jej zawartość oraz czy towary nie są uszkodzone. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towarów Konsument proszony jest o spisanie w obecności doręczyciela protokołu reklamacyjnego oraz niezwłoczne skontaktowanie się z obsługą Sklepu. W odniesieniu do Klientów nie będących Konsumentami Sprzedawca wymaga sporządzenia protokołu reklamacyjnego w obecności przewoźnika i nie odbierania przesyłki oraz niezwłocznego skontaktowania się z obsługą Sklepu. Złożenie reklamacji przez Klienta niebędącego Konsumentem, bez załączonego protokołu reklamacyjnego sporządzonego w obecności doręczyciela, może być powodem nierozpatrzenia reklamacji.

 

§ 4
Rękojmia
1.Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
2.Jeżeli Towar ma wadę, Klient może: a)złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia. b)żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.
3.Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca.
4.Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady.

 

 

§ 5.

Prawo odstąpienia od umowy

 

1)      Sprzedawca informuje Konsumentów  o prawie do odstąpienia od zawartej umowy sprzedaży (prawie zwrotu zakupionych towarów) bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

 

2)      Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do towarów nieprefabrykowanych, wyprodukowanych według specyfikacji Konsumenta, lub służących zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, w szczególności towarów opatrzonych wykonanym na zamówienie Konsumenta haftem, napisem, dedykacją (usługa dodatkowa).

 

3)      W celu realizacji powyższego uprawnienia Konsument składa oświadczenie o odstąpieniu od umowy i przesyła je (według własnego wyboru):

 

a)      na adres email, o którym mowa w pkt. 9 Definicji

b)      na adres Sprzedawcy wskazany w pkt. 2 Definicji

 

4)      Konsument  może posłużyć się wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszego Regulaminu lub (według własnego wyboru) sporządzić oświadczenie samodzielnie albo posłużyć się innym szablonem

 

5)      W celu zachowania terminu do odstąpienia od umowy, wystarczające jest wysłanie oświadczenia przed upływem terminu wskazanego w ust. 1.

 

6)      W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty najtańszego oferowanego przez Sklep sposobu wysyłki, z wyłączeniem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu wysyłki, innego niż najtańszy oferowany przez Sklep. Zwrot kosztów nastąpi niezwłocznie, ale nie później niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym Sklep dowiedział się o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy na rachunek bankowy wskazany przez Konsumenta. Zwrot płatności jest dokonywany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jaki został przez Konsumenta użyty w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie Konsument zgodził się na inne rozwiązanie.

 

7)      Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności towaru.

 

8)      Bezpośredni koszt zwrotu produktów w wyniku odstąpienia jest ponoszony przez Konsumenta.

 

9)      Konsument po odstąpieniu od umowy, ma obowiązek zwrócić produkty do Sklepu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Dla zachowania terminu wystarczy wysłanie produktu przed jego upływem na adres Sprzedawcy wskazany w punkcie 2 Definicji.

 

 10)   Klient nieposiadający statusu Konsumenta nie ma uprawnienia do odstąpienia od umowy, o którym mowa w §4 ust. 1. Wobec takich Klientów zasady i terminy odstąpienia od umowy regulują przepisu Kodeksu Cywilnego.

 

 § 6.

Usługi świadczone drogą elektroniczną

 

1)      Klientom wyrażającym taką wolę Sprzedawca świadczy usługę elektroniczną polegającą na utrzymywaniu w ramach Sklepu (strona WWW Sklepu) konta Użytkownika. Wszystkim Klientom Sprzedawca świadczy usługę elektroniczną polegającą na udostępnieniu Formularza na stronie Internetowej Sklepu. Wszystkim użytkownikom sieci Internet Sprzedawca świadczy usługę przeglądania treści dostępnych na stronie Sklepu. Powyższe usługi świadczone są nieodpłatnie.

 

2)      Usługa utrzymania konta Użytkownika polega na udostępnieniu Użytkownikom następujących funkcjonalności:

 

a)      Przechowywanie danych Użytkownika niezbędnych do realizacji zamówień, umożliwianie Użytkownikom modyfikacji oraz usuwania tych danych przez co ułatwia składanie kolejnych zamówień w Sklepie,

b)      Przechowywanie i udostępnianie Użytkownikowi historii jego Zamówień,

c)       Udostępnianie Użytkownikowi informacji o stanie realizacji jego Zamówień,

d)      Przechowywanie i udostępnianie Użytkownikowi listy życzeń, to jest listy towarów wskazanych przez Użytkownika,

 

3)      Sprzedawca może rozwiązać umowę świadczenia usługi utrzymania konta Użytkownika w każdym czasie z zachowaniem 1-miesięcznego okresu wypowiedzenia.

 

4)      Użytkownik może w każdym czasie, bez zachowania okresu wypowiedzenia rozwiązać umowę świadczenia  usługi utrzymania konta Użytkownika poprzez skasowanie konta. W tym celu należy przesłać wiadomość email ze stosownym żądaniem na adres email, o którym mowa w pkt. 9 Definicji.  Konto zostanie skasowane w ciągu 72 godzin.

5)      Usługa udostępnienia Formularza na stronie Internetowej Sklepu świadczona jest od momentu rozpoczęcia korzystania z Formularza do momentu zakończenia korzystania z Formularza. Usługa przeglądania treści dostępnych na stronie Sklepu świadczona jest od momentu rozpoczęcia przeglądania do jego zakończenia.

6)      Wszelkie reklamacje dotyczące funkcjonowania powyższych  usług składane są na adres email, o którym mowa w pkt. 9 Definicji. W treści reklamacji należy określić nazwę konta Użytkownika, którego reklamacja dotyczy lub inne dane pozwalające określić przedmiot i szczegóły reklamacji. Sprzedawca przesyła odpowiedź na reklamację na adres email, z którego przesłano reklamację. Usługi świadczone drogą elektroniczną mogą być wykorzystywane wyłącznie do celów zgodnych z obowiązującym prawem. Zabronione jest wykorzystywanie tych usług do rozpowszechniania jakichkolwiek materiałów lub treści naruszających jakiekolwiek prawa osób trzecich oraz materiałów lub treści, których rozpowszechniania zabraniają przepisy prawa a w szczególności materiałów czy treści obraźliwych, naruszających dobre imię osób trzecich oraz materiałów i przekazów o charakterze pornograficznym.

7)      Sprzedawca informuje użytkowników o następujących zagrożeniach związanych z korzystaniem z usług:

a)      Konie trojańskie -  specjalne programy ukryte wewnątrz innych programów, mające na celu umożliwienie uzyskanie dostępu i przejęcie kontroli nad komputerem użytkownika. Koń trojański może udawać wygaszacz ekranu, grę lub każde inne pozornie pożyteczne, nieszkodliwe oprogramowanie. Nieświadomy użytkownik samodzielnie uruchamia program, najczęściej otrzymany pocztą elektroniczną od nieprzyjaznego mu nadawcy;

b)      Wirusy -  programy, których głównym celem jest powielanie się i rozpowszechnianie. Oprócz rozmnażania się wirusy najczęściej wykazują także typowo destrukcyjne zachowania, na przykład kasują pliki lub uszkadzają system na zarażonym komputerze. Wirusy mogą także zarażać inne programy znalezione w systemie doklejając do nich swój kod.

 

§ 7

Dane osobowe

 

Szczegółowe zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych określa polityka prywatności dostępna pod adresem: https://iwelto.pl

 

 

§ 8

Postanowienia końcowe

 

1)      Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 15.10.2019 r.

 

2)      Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w każdym czasie wyłącznie z ważnych przyczyn takich jak np. zmiana przepisów prawa. Zamówienia złożone w okresie obowiązywania niniejszego Regulaminu zostaną zrealizowane zgodnie na zasadach w nim określonych.

 

3)      W sprawach nieuregulowanych Regulaminem obowiązują przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w tym w szczególności postanowienia ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku - Kodeks cywilny oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumentach.

 

4)      Regulamin nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnych uprawnień Konsumenta, które przysługują mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami Regulaminu a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa pierwszeństwo mają te przepisy. Postanowienia umów mniej korzystne dla Konsumenta niż postanowienia ustawy o prawach konsumenta są nieważne, a w ich miejsce stosuje się przepisy tej ustawy.

 

 

 

 

 ZAŁĄCZNIK - WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY.

 

 

Adresat: Tomasz Grzywacz, prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą:  P.P.H.U. „IWELTO PREMIUM” Tomasz Grzywacz (NIP: 712-297-52-03) z siedzibą w Bogucin 116,  21-080 Garbów.

 

 

 

 

Ja/My(*) _____________________ niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy:

 

____________________________________________________

 

 

Data odbioru:

 

____________________________________________________

 

 

Imię i nazwisko konsumenta(-ów):

 

____________________________________________________

 

 

Adres konsumenta(-ów)

 

____________________________________________________

 

 

Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

 

 

____________________________________________________

 

-

Data: ___________________

 

 

(*) Niepotrzebne skreślić.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium